sâmbătă, aprilie 06, 2013

Supa crema de linte verde

Recunosc faptul ca am ocolit multa vreme lintea. De ce, nu stiu sa explic. Credeam ca dureaza mult pana fierbe si nu ma incumetam sa pierd timp pretios in bucatarie. Astazi, insa, am zis ca trebuie sa vina primavara si in meniul zilnic si am riscat. Ce a iesit? O delicioasa supa crema pe care am servit-o pe nerasuflate. Abia astept sa incerc si alte variante !



Ingrediente:
500 g linte verde
1 morcov
1 ceapa
1 ardei rosu
2 linguri ulei masline
sare, piper
 smantana


Am pus lintea la fiert . Am scurs apoi apa si am adaugat alta fierbinte. Am mai lasat-o sa dea cateva clocote.
Separat am pus la incins uleiul, am adaugat ceapa tocata fin, morcovul ras si ardeiul taiat marunt. Le-am calit 4-5 minute, apoi am adaugat lintea scursa si 1 litru de apa. Le-am lasat sa fiarba 30-35 minute. Am condimentat. Am scurs zeama in care au fiert legumele si apoi am pasat cu blenderul toate legumele. Am mai turnat din zeama in care au fiert pentru a mai subtia crema.

Cand am servit-o am adaugat o lingura de smantana in farfurie si putin ardei rosu tocat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu