vineri, august 17, 2012

Ardei copti pane


Ne  plac ardeii copti, dar parca ne-am cam saturat de vesnica salata. Asa ca m-am hotarat sa ii fac pane.

 
Am folosit :
3 ardei mari capia
2 oua
100 g faina
100 g cascaval
50 ml ulei
sare, piper, boia de ardei dulce, rozmarin


Am spalat ardeii, le-am taiat partea cu codita, am eliminat semintele, apoi i-am uscat cu servete absorbante.








Am pus uleiul la incins si i-am aruncat si pe bietii ardei. I-am lasat pana cand au inceput sa se maroneasca.
I-am scos si i-am lasat la racit, apoi i-am decojit.

 Intre timp am pregatit 2 farfurii: una cu faina si una cu ouale batute in care am adaugat condimentele.
Ardeii curatati de coaja i-am umplut cu cate o felie grosuta de cascaval, apoi i-am tavalit prin faina, ou si iar faina.

I-am prajit pe ambele parti, apoi i-am scos pe o hartie absorbanta.
I-am servit cu sos de iaurt.Au fost deliciosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu