sâmbătă, noiembrie 17, 2012

Prajitura cu kiwi

Aveam pofta de o prajitura racoritoare cu fructe, asa ca am combinat mai multe retete si a iesit ceva bun, dulce, usor.

Blat:
300 g biscuiti
100 g zahar pudra
150 g margarina
2 linguri cacao
Biscuitii i-am sfaramat la robot, i-am amestecat cu cacaua, margarina topita si zaharul pudra. Am omogenizat compozitia si am pus acest amestec intr-o tava de chec tapetata cu folie alimentara. Am dat tava la frigider ca sa se intareasca.
 
Crema:
200 g iaurt gras
200 g frisca
2 linguri zahar pudra
1 esenta vanilie
10 g gelatina

Am amestecat iaurtul cu zaharul pudra, am adaugat frisca batuta bine, esenta de vanilie si gelatina hidratata( pe care am pus-o pe baie de aburi ca sa se topeasca).Am omogenizat si am dat putin la rece pana a inceput sa se intareasca.
Sos de kiwi:
6 kiwi
3-4 linguri zahar
Am facut kiwi piure in blender, apoi l-am amestecat cu zaharul si l-am pus pe foc. L-am lasat sa dea cateva clocote, apoi l-am pus la rece.

Asamblarea:

Peste blatul de biscuiti am turnat  amestecul de frisca si iaurt, apoi  sosul  de kiwi si am introdus  la rece  cateva ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu