luni, august 05, 2013

Tarta cu piersici, alune si miere



 Piersicile imi plac foarte mult, iar o tarta statea pe lista de asteptare de multa vreme.Am facut combinatia perfecta!


Aluat de tarta
200 g faina
60 g zahar vanilat
un praf de sare
125 g unt rece
2 galbenusuri
1 lingura smantana
Am amestecat faina, zaharul si sarea, apoi am adaugat untul taiat cubulete. Am amestecat pana s-a  transformat intr-o masa sfaramicioasa. Am, adaugat ouale batute cu smantanaAm obtinut un aluat compact pe care l-am dat la rece 2 ore.
Am copt apoi intr-o tava de tarta unsa cu unt si tapetata cu faina, cam 30 minute.

Crema
200 ml lapte
40 g amidon
3-4 linguri zahar
esenta vanilie
Laptele si zaharul le-am pus la fiert. Am pastrat cateva linguri cu care am amestecat amidonul. Cand laptele era in clocot am adaugat amestecul de amidon si lapte. Am amestecat pana cand s-a ingrosat ca o smantana. Am lasat la racit.


Glazura :
100 g alune
5 linguri de miere
nectarine
Alunele le-am macinat, apoi le-am amestecat cu mierea.
Asamblarea:
Cand aluatul s-a racit am adaugat crema , apoi am pus felii de nectarine si deasupra am turnat glazura obtinuta din alune si miere.

E de-a dreptul delicioasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu