duminică, ianuarie 13, 2013

Marshmallow de casa

Imi ramasesera 3 albusuri de la maioneza pe care am facut-o pentru salata de cruditati si nu ma induram sa le arunc. Mi-am amintit de reteta de marshmallow de pe http://www.e-retete.ro/retete/marshmallow  si mi-am zis ca acum e momentul sa le incerc. Si am purces la treaba.

Ingrediente:
3 albusuri la temperatura camerei
250 gr zahar
100 ml apa
1 plic gelatina incolora (10 gr)
1 esenta vanilie
1 varf cutit sare
50 gr amidon
50 gr zahar pudra vanilat

 Am batut albusurile spuma tare in care am adaugat sarea, esenta  si gelatina hidratata si topita pe aburi.In timp ce le bateam, pe foc fierbeau apa si zaharul pana au devenit un sirop grosut. Am turnat siropul fierbinte cu grija in albusuri si am continuat sa bat bine cam vreo 10-15 minute.

Am amestecat amidonul cu zaharul pudra si am intins acest amestec intr-un vas tapeta cu hartie de copt.

Dupa aceea am turnat albusurile in aceasta tava, am nivelat si am lasat la temperatura camerei de seara pana dimineata.
Am taiat cubulete marshmallow-ul si le-am trecut prin zahar pudra. Se topesc in gura, nu alta. Sunt minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu