marți, ianuarie 08, 2013

Iahnie cu afumatura

De multa vreme ma gandeam sa pregatesc o iahnie, iar azi chiar i-a venit randul.


Ingrediente:
500 g fasole
2 morcovi
2 cepe
250 ml suc de rosii
1 telina medie
dafin
cimbru
sare
piper
ciolan afumat

Am curatat fasolea, am spalat-o si am lasat-o de seara pana dimineata in apa rece. Am schimbat apa si am pus-o la fiert. Dupa 5 minute de fierbere am schimbat iar apa si am repus-o la fiert in apa calda. Am adaugat un cartof intreg si am lasat totul sa fiarba pana s-a inmuiat cartoful. Am aruncat apa si am pus alta calda. Am adaugat sare, foi de dafin.  Am lasat la fiert pana s-a inmuiat fasolea.
Separat am calit ceapa in putin  ulei, am adaugat morcovii si telina taiati cubulete, sucul de rosii, condimentele si am lasat sa fiarba. Am adaugat ciolanul afumat taiat bucatele potrivite si o cana de apa. Am acoperit si am fiert pana a scazut zeama .
Peste aceste legume am adaugat boabele de fasole fierte si scurse. Am mai dat 2-3 clocote si am oprit focul. Am presarat cimbru . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu