sâmbătă, noiembrie 10, 2012

Pui pe pat de legume

Am adus de la tara cativa pui de anul acesta, fragezi si m-am tot gandit cum sa ii pregatesc . Asa ca unul dintre ei aluat drumul cuptorului , dormindu-si somnul de veci pe un pat generos de legume. A fost foarte bun, carne se topea in gura de frageda si suculenta ce era. Mm, salivez cu gandul la cat de bun a fost!



Ingrediente:
1 pui 
2 rosii
2 cepe
2 morcovi
1 dovlecel
6 ciuperci medii
2 ardei gras
250 ml supa de legume/apa
sare, piper
sos de soia, cimbru, busuioc, usturoi
2 linguri miere pentru uns

Iata cum am procedat:
De seara pana dimineata am pus puiul spalat si curatat de maruntaie intr-un bait facut din  sos de soia, sare, piper, cimbru, busuioc. L-am lasat pana a doua zi cand l-am pregatit. Am taiat legumele felii, le-am amestecat cu putina sare si piper si le-am asezat intr-o tava de cuptor.
 Peste ele am pus puiul despicat.
Am adaugat supa de pui.( Daca nu aveti puteti pune apa.) L-am introdus la cuptor si l-am lasat cam 45 minute. Intre timp mai deschideam cuptorul si stropeam puiul cu zeama din tava. Cu 10 minute inainte de a-l scoate, am uns puiul cu miere, apoi l-am reintrodus in cuptor. A capatat o culoare maronie apetisanta.
L-am servit cu legumele din tava si cu frunze de maghiran proaspat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu